Blir inte alltid som man tänkt sig

Igår skulle herr Jocke och jag ha tagit tag i maskeringstejpning och sparmålningen men så blev inte fallet. Tur för mig för min kropp lider hårt nu efter helgens slit, mina handleder värker och jag orkar inte hålla en ugnsform utan att det smärtar. Om herr Jocke kommer att få tid idag kommer jag kanske inte kunna göra allt för mycket nytta men det skulle vara bra om vi blev klara med den delen så tapetsering och målning kan påbörjas när vi har tid nästa gång... För sen är det inte hysteriskt mycket kvar på pimpningen mer än städning och mata in en matta och möblera allt på plats igen. Själva detaljinredningen som jag tycker är fantastiskt roligt och lite till.

Det är mindre än 50 dagar tills vi tuffar ner mot Norje och röjer och innan dess hoppas jag att vår husbil är mer än klar och invigd, för i mitten på maj är det ett pre-party inför Sweden rock som vi planerar att inviga vår nypimpade husbil med. Ska bli hur dj***a skoj som helst!

Vid tangenterna:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0