...och en lördag!

Det är inte så lång tid kvar innan det är dags för Sweden Rock Festival, vilket innebär att det inte är så lång tid innan vi ska vara klar med bilen. För två veckor sedan fixade vi klart allt tråkigt underarbete, och nu har vi kunnat göra sånt som verkligen SYNS! Skitkul!

Hela denna helg är alltså "Pimp My Husbil"-helg. Vi bestämde oss för att sova på samma ställe så att vi skulle kunna komma igång tidigt idag, men det gick väl sådär kan man väl säga. Morgonen började med en...hrmmm... lätt försovning. Därefter har det varit full fart hela dagen: Först måla på ett par lager färg och sedan ut på shoppingrunda medan färgen torkade. Det blev en sväng på Claes Ohlson, färgaffären (fan vad färg det går åt!), Bauhaus och Biltema. Jag ruttnade på att herr Söderberg och fröken Tyrannja tog så lång tid på sig inne på Bauhaus, så jag valde att vänta på dem ute i solen. Skönt. Sen åter till husbilen för mera målande.

Nog pratat. Här kommer bilderna:



Först och främst: Här är resultatet av fröken Tyrannjas tapetserande igår.
Fantastiskt snyggt om jag får säga min mening. Och det får jag.




Funderar så det knakar. Hur ska man på bästa sätt lösa detta...?




...jo med lite hjälp av en spackelspade




Fint pris till den första som kan svara rätt på hur många öl herr Söderberg
förtärt innan detta fotografi togs




Vill bara visa vårt bord. Kom ihåg hur det ser ut.
I morgon får ska ni få se på andra bullar

 

 

Vid tangenterna:

Fröken Ica

 

 



Kommentarer
Postat av: Marla

Kom igen! Upp med fler bilder på det färdiga resultatet! Vill se hur det blev med möbler och allt.

Dessutom: hur var reaktionerna på husbilen på Sweden Rock?

2011-06-25 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0