Glömde nämna våra nya Ed Hardy pryttlar

Igår när jag ensam tog mig från Hällingsjö och upp till Stockholm igen i herr Jockes bil så stannade jag till på Jula i Linköping, där shoppade jag en drös Ed Hardy-pryttlar som sagt. Bland annat en filt som när den inte används ser ut och är en kudde, en uppsättning av bilklädsel för att testa samt en "trunk organizer" som det så fint hette... jag kallar den mockafjös, det är en öppen "väska" som man kan lägga saker i. Jag hittade bilder på allt utom mockafjösen på Julas hemsida, kolla in och njut.



Klädseln som våra säten ska förgyllas med



Införskaffad kudde/filt till husbilen



Åter igen vid tangenterna:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0