Premiärtur för fröken Tyrannja

På lördag ska husbilen testas, då åker jag med herr P upp till Dalarna för att fira min barndomskompis ("stora syster") 40-årsdag. Vi ska bo i husbilen och se hur det kommer gå. Jag ser fram emot det som satan och det ska bli skoj att både testa husbilen och träffa henne igen. Undra om man ska se till att alla säten har fått sina överdrag tills dess? Då ser ju förarhytten lite coolare och fräschare ut trots att vi knappt börjat pimpa den ännu. Om jag får lite energi kanske jag fixar till lite gardiner också... Mycket skoj på gång nu, jag ska bara få energi till det också. ;-)

Vid tangenterna denna gång:

//Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0