Don't u worry...

About a thing... Säger IF's reklam. Just nu känns det inte riktigt så i alla fall. Igår när jag åter var på fastlandet och kom hem upptäckte jag att någon snäll idiot lekt med vår husbil. Och inte särskilt lyckat heller då man förstört låset, dörren och slitit upp fönstret så alla låsen där gått sönder. Dörren har man inte lyckats forcera och det verkar som något stört vandaliseringen när man slet ner rullgardinen i fönstret för "mer" än så har man inte roat sig med.

Vårt problem dock är att vår underbara husbil är ett hemmabygge, vilket gör att vi inte vet vad det är för dörr vi behöver och IF hänvisade mig till Södertälje och en husvagnsfirma där... Dem kunde erbjuda oss hjälp till hösten!!! Så länge kan vi ju inte ha det så här. SUCK! Dem i Södertälje tipsade mig om en firma i Haninge som jag nu ska kolla med och har jag tur... Så är det "rätt" märke på dörren så han kan få tag i en snabbt åt oss. Dock är jag lite smått CP-irriterad på IF, trots att dem är hjälpsamma idag så var det svårt både idag och igår och husbilar verkar dem inte ha koll på alls. Så just nu, tills jag fixat detta själv... Så ger jag tummen ner till IF:s "fantastiska" reklam att man inte behöver oroa sig...


Vid tangenterna:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0