Hittat en dörr

Problemet är dock att ingen montering går att få före midsommar. Men jag är inte den som är den utan nu har jag pratat med han som hade dörren och han skulle fixa ihop allt jag behöver och sen kan jag bara komma dit och hämta allt och montera allt ensam. Eller med någon händigs hjälp hoppas jag. På så sätt har jag löst allt gratis då försäkringsbolaget insåg att hjälpa oss med en ny dörr skulle gå loss på minst 15.000 kr, nu landar det på max 5.000 kr för dem vilket gjorde att vi slapp självrisken helt och hållet! Inte illa fixat av mig tycker jag. Alltid något.

Nu ska jag bara lösa allt det så snart som möjligt, och meddela herr Söderberg vad som händer här i Sverige medan han softar runt i Las Vegas.

Vid tangenterna:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0