Kan inte allt men mycket...

Tydligen. I helgen har jag tapetserat för andra gången i mitt liv och med tanke på hur pillrigt och lurigt det är är jag fantastiskt impregnerad själva av hur världsbäst jag är (om man nu inte tittar allt för noga dårå). Jag har fått ut det bästa möjliga på minimalt med tapetvåder som till på köpet varit mönsterpassning på. Fröken Ica har varit den förträffligt och suveräna förste målaren av sovalkoven eftersom hon nu råkar vara minst av oss tre och varken herr Jocke eller jag har en möjlighet att vara dubbelvikta så satans länge som man nu är där, när det ska tejpas och målas i alkoven. Herr Jocke har tagit allt pillelur med detaljer som att plåga sin tumme med att silikona bort alla detaljer som vi inte kunnat gömma med spackel och färg. Kan bara säga att när vi väl är klara och färdigpimpade med vår husbil kommer den vara Sveriges rockigaste husbil och vi kommer vara mer än stolta över det arbete vi lagt ner på vår "tattartermos" som folk nu gärna vill kalla den.

Vid tangenterna en snabbis denna gång:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0