Operation pimpning av husbil är inne i slutfas

Idag har herr Jocke och jag varit och shoppat loss, jag på Clas i sjön och han på Jula och IKEA. Det är smått dutt som inhandlas inför rengöring och uppfräschningen av det sista invändigt samt utvändigt. Idag var Kråkan och jag till husbilen med allt vi förvarat i min klädkammare det senaste månaderna. Skönt och få lite space igen men satan vad det är duttel-i-dutt-jobbiga saker kvar och fixa trots att man nu ser resultat av allt man roar sig med att fippel-i-lura inredningsmässigt. Jag orkar inte skriva så mycket mer utan bilderna får tala för sig självt.



Fröken Snooze har kämpat med att måla väggen i förarhytten vit



Durken i soffan håller på att förnyas med blandad framgång just nu,
men det kommer bli bra när herr Jocke fått i ordning på det



Vi hittade coola Playboyplanscher som vi tapetserade upp i sovalkoven



Mycket finlir kvar och göra och fröken Tyrannja städar och gör det hon
kan bäst... få allt rent som satan



Herr Jocke och fröken Ica (iaf hennes rumpa) kämpar vidare



Lilla fondväggen mot toaletten i sovalkoven



Sovalkov med draperierna upp och bäddat



Fröken Tyrannja och herr Jocke... fixelurar eller tror att dem gör det



Toalettgardinerna



Skåpdörrarna på plats efter målningen på toaletten



Överskåp samt spegeln och fönster i toalett/garderob



Ena sidan med nya gardinerna vid soffgruppen



Liten skymt av vårt coola bord, dynorna, tapeter och gardiner på andra
sidan, resten får ni vänta på någon dag till

Vid tangenterna denna afton:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0