Provisorisk lösning

Igår hjälpte herr Kurre mig att slå in listen i dörren så dörren åter ser stängd ut för passerande på gatan. Samt att jag hade turen att få tag i fönsterfästen som vi nu har monterat fast fönstret i och den slipper vara tejpad med silvertejp och även där locka till sig något nytt spån som vill leka med husbilen. Känns i alla fall bättre nu när jag vet att dörr är på gång och att man inte kan bryta sig in hur lätt som helst igen i husbilen. Plus att jag gjort upp med försäkringsbolaget då vi ska sätta in dörren själv så har vi sänkt deras kostnader med minst 10.000 och på så sätt lyckades jag deala bort självrisken. Lite smånöjd med mig själv trots att det varit jobbigt med att fixa allt de senaste dagarna. Husvagn-/bilsäljaren har även tipsat mig om ett ställe där man kan förvara husbilen när den inte används för en schysst peng så det ska jag undersöka i veckan. Vore skönt och slippa vara allt för orolig och veta att den står i inhängnat område.

Vid tangenterna:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0