Resultatet från söndagen

Eftersom jag hade med mig bilderna hem ifrån söndagens bravader så kunde inte Fröken Tyrannja ha med dem i sitt inlägg. Så nu kommer dem med lite av mina kommentarer eftersom flickorna har tjatat på mig att jag skriver adeles för få inlägg. Jag tycker vi kan vara väldigt stolta och klappa oss själva på axel efter helgen även om det var kallt och blåsigt så hann vi med att måla och tapetsera det mesta. Nu börjar vi kunna se slutet på denna fas av pimpningen. Just nu håller jag på med att planera snickerier som skall utföras till helgen (Fröken Tyrannja klampade rakt igenom soffsitsen) och beställer lite nya coola detaljer. Vi kommer även att fylla på gasol och jag skall försöka att snygga till kabeldragningarna för de är en elektrikers mardröm.

Vid tangentbordet
Herr Söderberg

Sovloftet börjar bli klart

Nu börjar sovloftet så färg på väggarna och blivit blingad med en ny list.

Sovlofter har fått färg och blivit blingat med en snygg list också som skall skruvas fast.

Det blev en snygg kombo med färgerna och tapeten på muggen

Snygg färgkombination och tapeter

Bra jobbat Fröken Tyrannja

Locket på förvaringen för sängkläder

Det blev snygg med det röda locket på förvaringen av sängkläder

Snyggt!!!

En lite helhetsbild
En liten överblick
Förhoppningsvis så kommer jag han gjort en ny stege i helgen

Vem har dragit elen????



Såhär ser det ut nästan överallt, skall fixa riktiga dosor!!!

Kommentarer
Postat av: patrik

jävligt snygg tapet på toan.. vart har jag sett den någonstans tro

2011-05-05 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0