Trött men nöjd

Ikväll har herr Jocke och jag kämpat massor, inte så mycket tillsammans men vi har fått enormt mycket gjort. Plus att bästa herr Palmgren kommit och installerat vår matta i husbilen, djävlar va fint det bidde! Herr Jocke har fixat och trixat med reglarna till durken och skruvat upp lite saker som ska finnas inne i husbilen och hakarna till stegen han har byggt och vi håller på och målar. Själv har jag lekt elektriker och skruvat tillbaka alla lampor samt kopplat in en ny LED-lampa uppe i sovalkoven. Den sistnämda höll på att knäcka mig då man sitter som en borrmupp där uppe och det hade börjat skymma så det var svårt att se vad jag gjorde. Till sist satt den på plats och vi kunde göra en snabb slutfinish och fota. Fotona hoppas jag kommer upp här imorgon när herr Jocke tömt sin kamera. Stolsöverdragen är på plats på alla sätena och listerna är på plats överallt utom i badrummet. Så just nu har vi bara toalett/garderoben kvar att fixa samt en del osynliga praktiska detaljer som att lägga plastfilm i hyllorna i skåpen föra att lätt kunna hålla rent kvar och åtgärda. Sen är det utvändigt med dekaler och väggdekorationerna som ska upp innan vi på riktigt kan rocka loss i husbilen.

Trött vid tangenterna denna kväll:

Fröken Tyrannja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0